انجام پایان نامه

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه

تور تفلیس نوروز 99

درباره جذابیت و زیبایی های تفلیس  بیشتر بدانیم !

تور تفلیس :  قطعا بارها نام شهر تفلیس را شنیده اید قیمت تور تفلیس یکی از مواردی است که توریست های مختلف همیشه پیگیر ان هستند . در سایت فیکس تراولز می توانید قیمت تور های تفلیس و انواع تور ارزان تفلیس را مشاهده نمایید . اما درباره تفلیس چه می دانید؟ این شهر یکی از مهمترین شهرهای توریستی گرجستان بوده و بد نیست که مقداری زبان گرجی را برای پیش برد کارهای معمولی خود در این شهر یاد بگیرید.

شهر تفلیس که  ترکیبی از دوره های مختلف تاریخی را با خود به همراه دارد ، خیلی جذاب و شگفت انگیز به نظر می رسد،  تناقضات زیبا و بی نظیر از جذابیت های  تفلیس است .

اگر تصمیم گرفته اید  با تور تفلیسسفر کنید به شما تبریک می گوییم تفلیس واقعا شما را هیجان زده خواهد کرد ، ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک تفلیس را خاص و منحصر بفرد کرده است و احتمالا با این سفر خاطرات سفر به گرجستان همیشه برایتان شادی اور خواهد بود . در ادامه برخی از جاذبه های تفلیس را بررسی میکنیم .

تفلیس شهری نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد  کاخ کافه ها، گالری ها، موزه ها، و شهر قدیمی ، هتل های لوکس مانند هتل گرین کویین تفلیس همه و همه در تفلیس خیره کننده و جذاب است .

تفریحات تور تفلیس

بسیاری از توریست ها علاقمند به تفریحات موجود درتفلیس می باشند .  ایرانیان زیادی هر ساله تعطیلات عید را به تفلیس گرجستان می روند . تور های نوروزی گرجستان طرفداران زیادی در ایران و جهان دارد . در ادامه به برخی از تفریحات رایج تفلیس اشاره می کنیم .

پارک آبی تفلیس

پارک آبی تفلیس دارای امکانات بسیار زیادی بوده و کمتر توریستی پیدا می شود که به این شهر برود ولی از پارک ابی آن چشم پوشی کند.

پارک آبی

پارک آبی

جشنواره های سالانه تفلیس

در شهرها و کشورهای مختلف فستیوالهای گوناگونی انجام می شود. کشور گرجستان و شهر تفلیس نیز میزبان جشنواره های گوناگونی می باشد . شرکت در چنین برنامه هایی یکی از بهترین کارها برای انجام  در تفلیس می باشد .

جاذبه ها تفلیس گرجستان

حمام های گوگردی تفلیس

حمام های گوگردی تفلیس فقط حمام عمومی ساده ای هستند که بسیاری از مردم محلی آن را دوست دارند. منحصر به فرد بودنش در ترکیب آب نیست. گرم و اشباع شده با گوگرد و سایر مواد معدنی، و از زیر زمین به صورت خود جوش فوران می کند . تفلیس دارای جریانهای بسیاری از آب سولفور است – به همین دلیل بوی تخم مرغ های فاسد را می توان تقریبا در هر نقطه ای از شهر حس کرد.

تفلیس، درست مثل بقیه گرجستان، دارای گرمایش مرکزی و سیستم آب گرم نیست. بعضی از بخاری ها با استفاده از گاز یا برق کار می کنند، در حالیکه ساکنان ثروتمند به سیستم های گرمای مستقل گاز متکی هستند. به همین علت صرف زمان زیادی در حمام  چندان دور از انتظار نیست .

کلیسای گرگتی

یکی از زیباترین مکان های دیدنی در تفلیس که آنرا بهشت تفلیس هم می گویند این کلیسای زیبا در قرن ششم ساخته شده است و قرار گرفتن آن در بالای کوه لذت دیدن دشت و کوه های اطراف را به همراه دارد .

صومعه جواری

این صومعه در شرق تفلیس واقع شده است قرار گرفتن صومعه در بین دو رودخانه باعث شده است این مکان زیبا واقعا لذت بخش و منحصر بفرد باشد .

معبد سامتاورو

ساخته شده در قرن چهارم توسط پادشاه میریان و در قرن یازدهم مورد بازسازی قرار گرفته است طبیعت زیبا و فوق العاده اطراف معبد باعث زیبایی دوچندان آن شده است .

معبد سامتاورو

 شهر بازی متاتسمیندا :

این شهر بازی با چرخ فلکی غول آسا بر روی تپه ای زیبا قرار گرفته است یک ترن هوایی بزرگ دارد

مجسمه کارتلیس دادا

مجسمه مجسمه ای بزرگ و تاریخی بر روی بر روی ثپه سولولاکی قرار دارد و به مادر گرجستان معروف است بزرگی آن به اندازه ای است که از داخل شهر نیز به راحتی دیده می شود .

پل صلح

پلی دیدنی و جالب که دو قسمت مدرن و کلاسیک تفلیس را به هم متصل می کند  پل صلح در شب دیدنی و تماشایی تر است .

مطالبی که دیگران دوست دارند

تور گرجستان نوروز 99

چرا تور مسافرتی گرجستان ؟

  • طبیعت غیرقابل وصف گرجستان
  • مهمان نوازی مردم گرجستان
  • بازارهای محلی کوچک
  • پایتخت منحصربه فرد گرجستان (تفلیس)
  • خیابان های کوچک تفلیس
  • آبجو خوب و ارزان است
  • شما باید Kazbegi را ببینید
  • باتومی و سواحل دریای سیاه خیره کننده

طبیعت گرجستانطبیعت گرجستان

سوغات گرجستان چیست؟

اگر سوغات خوراکی تفلیس را میخواهید، خجوری یک فروشگاه کوچک است که طیف وسیعی از محصولات غذایی محلی را دارد.

همه چیز طبیعی و محلی است.

ادویه جات، ترشی جات، شراب محلی و چا چا، churchkhela، مربا، عسل، کمپوت، میوه های نگهدارنده، پنیر و چای همه محلی هستند.

8 سوغاتی منحصر به فرد گرجستان:

  • جواهرات مینا
  • ظروف سرامیک
  • جوراب Khinkali
  • سفره آبی سنتی
  • وسایل باستان شناسی کپی شده
  • سفره مدرن
  • لباس های سنتی با الهام از طرح های مدرن
  • وسایل منزل

سوغات گرجستانسوغات گرجستان

اقتصاد گرجستان چگونه است؟

براب بسیار از تجار این سوال مطرح می شود که آیا اقتصاد گرجستان برای سرمایه گذاری مناسب است؟  در این باره باید گفت : در حال ظهور اقتصاد گرجستان یک بازار آزاد است.

تولیدات داخلی آن به شدت پس از فروپاشی شوروی سقوط کرد. اما در اواسط سال 2000، این شرایط بهبود یافت و به دلیل اصلاحات  اقتصادی و دموکراتیک که توسط انقلاب صلح آمیز رز برگزار شد، تولیدات آن به عددی دو رقمی افزایش یافت.

کشور گرجستان در سال 2003 از یک کشور تقریبا شکست خورده به یک اقتصاد نسبتا کارآمد در سال 2014 تبدیل شد. امروزه واحد پول گرجستان دارای ارزش بالایی است و روند آن روبه رشد می باشد .

در سال 2007، بانک جهانی گرجستان شماره یک اصلاح طلبان اقتصادی، معرفی کرد و در رتبه بالا شاخص کسب و کار قرار داد.

از سال 2014، گرجستان بخشی از منطقه تجارت آزاد اتحادیه اروپا است.

اتحادیه اروپا همچنان بزرگترین شریک تجاری این کشور است که بیش از یک چهارم کل گردش مالی تجارت گرجستان را تشکیل می دهد.

آشنایی با باکو و تفلیس

باکو و تفلیس دو شهر مهم از دو کشور توریستی می باشند . از نظر فرهنگی مشابهت هایی دارند ولی جاذبه های گردشگری هرکدام منحصر به فرد بوده و نمیتوان بین آن ها یکی را برگزید .

باکو و تفلیس

باکو و تفلیس

بهترین مکان ها برای بازدید در تور گرجستان، از دید مسافران:

  • تفلیس

در مورد تفلیس چه میدانید؟ تفلیس پایتخت گرجستان و یکی از بهترین شهرهای گرجستان است! تفلیس در ساحل رودخانه مکتاری (که همچنین به نام کورا شناخته می شود) قرار دارد و توسط تپه ها و کوه ها احاطه شده است. مکان های جذاب برای تفریح در تفلیس وجود دارد که توریستها و مردم  گرجستان از آنها بازدید می کنند .

یکی از پرطرفدارترین مکان های تفریح در تفلیس ، پارک آبی تفلیس است . این مجموعه دارای تمامی امکانات یک مجموعه آبی می باشد . علاوه بر پارک آبی رفتن به کلاب های شبانه و همچنین شرکت در فستیوالها و نمایشگاه های مختلف تعدادی از بهترین کارها برای انجام در تفلیس است .

این شهر از قرن پنجم بوده و معماری متنوع آن تاریخ و تاریخ طولانی و پیچیده خود را نشان می دهد. یکی از بهترین روشها برای لذت بردن از این مکان منحصر به فرد، این است گشت و گذاری در یابان های پرزرق و برق آن داشته باشید . یکی از بهترین هتل های تفلیس برای اقامت هتل گرین کوئین تفلیس است .

  • باتومی

باتومی یک شهر مدرن در ساحل دریای سیاه است.

این دومین شهر بزرگ در گرجستان است. انتخاب بین تفلیس یا باتومی کار ساده نیست ، وقتی در باتومی هستید  واقعا احساس نمی کنید که شما در گرجستان هستید.

گردش در باتومی بسیار شگفت انگیز است ، یک لحظه می توانید زنگ های کلیسایی را بشنوید، بعد صدای موذن برای نماز از مساجد می آید (باتومی درست در نزدیکی مرز با ترکیه است). معماری آن ترکیبی از سبک های اروپایی و آسیایی است.

این مکان اغلب با سازه هایی عجیب  مانند برج ها، مجسمه ها و ساختمان هایی که توسط برخی از معماران برجسته ایجاد شده است. هتل ها و مناطق گردشگری باتومی بسیار متنوع می باشد درنتیجه شما در مدت اقامت خود در باتومی هیچگاه احساس روزمرگی نمی کنید . اگر روزی در به این شهر رویایی مسافرت کردید گشت و گذار در ساحل شهر باتومی را فراموش نکنید .

البته در شب هنگامی که اکثریت ساختمان ها  روشن و حمام در رنگ های رنگین کمان قابل مشاهده است بسیار تماشایی و بی نظیر است .

باتومی یک شهر پر زرق و برق است که برای جذب گردشگران و قماربازان در یکی از کازینوهای مختلف خود طراحی شده است. پیشنهاد میکنم قبل از سفر به باتومی ، راهنمای گردشگری باتومی را مطالعه نمایید .

  • Mtskheta

Mtskheta سرمایه دینی، قلب معنوی و بنابراین مهم ترین شهرستان معنوی جورجیا است.

پیش از آنکه پادشاه گرگاسالی پایگاه خود را به تفلیس تغییر دهد، این شهر پایتخت گرجستان  بوده است .

از قدیمی ترین شهرهای گرجستان است قدمت آن به 4000 سال پیش از میلاد می رسد.

Mtskheta خانه مهم ترین کلیساهای گرجستان است: Svetitskhoveli Jvari و Samtavro صومعه

نکته مهم : اگر می خواهیدوارد کلیساها شوبد لباس مناسب داشته باشید!

مردان مجاز به پوشیدن شلوار و کلاه نیستند، در حالی که زنان باید دامن بلند بپوشند و موهایشان را با روسری بپوشانند .

تور مالزی نوروز 99

در مالزی چه غذایی بخوریم؟

بسیاری از توریست ها از خود می پرسند که در مالزی که دارای یک فرهنگ شرقی است ، چه غذایی برای ما مناسب است؟ برای پاسخ به این دقدقه باید گفت که نیاز به نگرانی نیست. غذاهای مالزی بسیار متنوع بوده و تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد . رستوران های بین المللی بسیاری در این کشور وجود دارد .

در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های مالزی را به اختصار بررسی می کنیم.

رستوران آسمانی Troika Sky Dining

رستوران آسمان در کوالالامپور مالزی قرار دارد این رستوران دارای انواع غذا های بین المللی ، انواع مشروبات و نوشیدنی ها می باشد . در این رستوران می توانید یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

رستوران آسمانی

رستوران Marini’s On 57

یک رستوران منحصر به فرد ایتالیایی می باشد که در طبقه 57 برج Petronas  واقع شده است. در این رستوران می توانید هنگاه صرف غذا منظره ای از کل شهر را مشاهده نمایید .

این رستوران در مرکز شهر کوالالامپورقرار دارد و دارای بار و سالن نیز می باشد .

تعداد رستوران های مالزی بسیار زیاد است برای اطلاع از انها بد نیست مقاله ” رستوران های مالزی ” را مطالعه نمایید.

رستوران های ایرانی مالزی

وجود رستوران های ایرانی دقدقه هموطنان مان را در مورد غذاهای مناسب از بین می برد. در مالزی چندین رستوران ایرانی وجود دارد که می توانید اسامی آنها را در مطلب ” رستوران های ایرانی مالزی ” مشاهده نمایید .

باغ وحش ملی مالزی

مالزی یک کشور غنی از گونه های جانوری می باشد. اگر علاقمند به بررسی حیوانات مناطق مختلف می باشد پیشنهاد می کنیم از این باغ وحش که لیستی از حیوانات مالزی را در خود جای داده است بازدید نمایید .

باغ وحش های زیادی در مالزی وجود دارد . علاوه بر آن در حالت طبیعی در جنگل های مالزی می توانید حیوانات خارق االعاده ای را مشاهده کنید . اگر در کوالالامپور اقامت دارید بازدید از پارک پرندگان کوالالامپور را از یاد نبرید .

باغ وحش مالزی

شهر پنانگ در کدام کشور است؟

احتمالا بارها نام شهر پنانگ را شنیده اید ، تور پنانگ مالزی در ایران طرفداران زیادی دارد . این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که هر شخصی را شگفت زده می کند .

یکی دیگر از شهرهای مهم مالزی شهر ایپوه می باشد که در مقاله ” شهر ایپوه ” به تفصیل در مورد آن صحبت شده است .

پنانگ

انتخاب هتل در مالزی

انتخاب هتل برای اقامت یکی از مهم ترین دقدقه های هر شخصی در سفر های خارجی، می باشد .

وجود هتل های متفاوت معمولا انتخاب را برای توریست ها سخت می کند . اطلاعات کاملی از هتل های مالزی در مقاله ” در مالزی چه هتلی انتخاب کنیم؟ ”  وجود دارد ، توصیه میکنیم حتما آن را مطالعه نمایید .

هتل های مالزی

مطالبی که دیگران دوست دارند

تور بالی نوروز 99

جزیره بالی

تور بالی : بالی از جزایر کشور اندونزی است و از مراکز مهم گردشگری به شمار میرود. بسیاری معتقدند بالی جزیره خدایان اندونزی است. جزیره کوچکی در بزرگترین مجمع الجزیره جهان و بزرگترین کشور مسلمان دنیا ، اندونزی .

جزیره بالی  یکی از مهمترین جاذبه های اندونزی محسوب می شود . این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده است و به دلیل این موقعیت جذاب جغرافیایی از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار است.

مانند دیگر جزایر کشور اندونزی ، جزیره بالی هم دنیای خودش را دارد.و به واسطه این ویژگی ها از مقاصد محبوب گردشگری جهان به شمار میرود. با ما همراه باشید تا جاذبه های دیدنی بالی را به شما معرفی نماییم .

موقعیت جغرافیایی بالی را در نقشه زیر می توانید مشاهده نمایید .

بالی از محبوب ترین جزایر اندونزی در میان گردشگران است . بالی به قدری مشهور است که گاهی اوقات افراد فکر می کنند بالی پایتخت جایی است .  این جزیره یک فرهنگ باستانی غنی دارد و مردم آن بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند.

جمعیت بالی بیش از 3 میلیون نفر است که اکثر مردم آن اندونزیایی هستند .در سالهای اخیر و با پیشرفت صنعت توریست بسیاری از مردم استرالیا و اروپا به این جزیره زیبا مهاجرت کرده اند و در آن زندگی میکنند.

جزیره بالی چه ویژگی هایی دارد ؟

مساحت جزیره بالی حدود 5620 کیلومترمربع است . بالی جزایر آتش فشانی فعال دارد و به این دلیل خاک آن برای کشاورزی بسیار مناسب و حاصلخیز است.مهمترین آتش فشان این منطقه در کوه گودان قراردارد که “مادر کوهها” نامیده میشود.این آتش فشان فعال است و ارتفاع آن بیش از 3000 متر است.

جزیره بالی پستی و بلندی زیادی دارد که پست ترین آنها (KOTA) و بلندترین آن (UBUD) است. چه در شمال و چه جنوب جزیره بالی مناطق حاصلخیز زیادی دارد که برای کشت برنج بسیار مطلوب است.بالی به مزارع برنج پلکانی خود معروف است و جهانگردان زیادی را جذب میکند.

جزیره بالی ویژگی هایی دارد که این منطقه را از سایر نقاط جهان متمایز کرده است.بالی از زیباترین و مشهورترین جزایر اندونزی است که بین جاوه و لومبوک در شرق این منطقه قرار دارد .

فاصله بالی تا جاکارتا با هواپیما 2 ساعت است و از تهران با احتساب توقف در دوحه و کوالالامپور و سنگاپور حدود 15 ساعت است.

جاذبه های بالی

ساختمان معابد و کاخ های عجیب و غریب در کنار جلوه های طبیعی این جزیره را بسیار دیدنی کرده است.

برای صرف غذا در بالی انتخاب های زیادی وجود دارد و تنوع غذایی زیادی برای مسافران فراهم شده .

شبهای روشن و زنده بالی و مناظر غروب در این جزیره تماشاچیان زیادی را به خود جذب میکند.

آتشفشان ها و جنگل ها از دیدنی های جذاب این جزیره هستند.اکثر این کوههای آتش فشانی از ساحل دور نیستند.

استراحتگاههای ساحلی شگفت انگیز و لوکس در هریک ار مناطق بالی وجود دارند.این اقامتگاهها از جمله  کوتا، سمیینیک و جیمباران هستند که اغلب در کنار ساحل واقع شده اند.

بسیاری از نقاط گردشگری بالی در کنار ساحل شرقی و دریاچه های آرام آن قرار دارند.از جمله بهترنی این سواحل سانور،ناسا دوو و ساحل دور افتاده کاندیدوزا هستند.

جزیره بالی اما بیش از همه بابت سنت ها و رسوم این جزیره و برگزاری جشن ها و فستیوال های گوناگون مشهور است.

اگر به سواحل شمالی بالی سفرکنید نقاطی را برای شنا کردن وغواصی میابید که بسیارآرام و دنج است.

خانه های این جزیره بسیار رنگارنگ و بی نظیر است.مرکز جزیره نیز جذابیت های خاص خودش را دارد.

گزدش و کاوش در منطقه باستانی بالی ، دره ها و رودخانه ها بسیار لذت بخش و هیجان انگیز هستند.

علاوه بر اینکه این جزیره دارای سواحل بسیار زیبا برای تفریحات آبی است ، با این حال یک پارک آبی با تمام امکانات در این جزیره برای توریست ها مهیا می باشد.

جزیره دنپازار

مرکز اداری جزیره بالی دنپازار است که بزرگترین شهر این جزیره نیز می باشد. جمعیت دنپازار 400هزار نفر است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

طبیعت زیبا،پوشش گیاهی متنوع ،شالیزارهای پلکانی برنج ،رودها و آبشارها و دنیای شگفت انگیز زیرآب از جذابیت های بالی است.

تور دبی نوروز 99

درباره دبی و تور دبی

 تور دبی :دبی پایتخت تجاری امارات است که در گذشته به شهر صید ماهی و تجارت مروارید معروف بوده و در حال حاضر دبی امارات ،قطب گردشگری و تجارت در امارات محسوب می شود. امروزه افراد بسیاری از سراسر جهان پیگیر قیمت تور دبی هستند و بیشتر انها با تور ارزان دبی به این شهر رویایی  که آن را پایتخت تجاری امارات می نامند، سفر میکنند .

شهر دبی در گذر زمان تغییرات بسیاری داشته ولی باید گفت که شکوفایی دبی تنها در سال های اخیر از صفر به 100 زسیده است .شهر دبی به قدری در جهان معروف است که برای بسیاری از افراد سوال می شود که ، آیا دبی کشور است؟

هر ساله تعداد زیادی از مردم ایران برای بازدید از این شهر در تور های دبی شرکت می کنند .  علاوه بر گردشگری افرادی زیادی زندگی در دبی را انتخاب می کنند . با داشتن تابعیت دبی از دادن مالیات معاف خواهید شد . علت نزدیکی دبی به ایران ، قیمت تور دبی برای ما ارزان تر است . ایرانیان زیادی هر ساله برای تفریح  تجارت و .. اقدام به اخذ ویزای دبی می نمایند . اگر تاکنون به دبی سفر نکردید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در ادامه جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کنیم.

یکی دیگر از شهرهای مهم امارات ابوظبی است کهدر جنوب دبی قرار دارد . دبی تا ابوطبی به وسیله خیابان شیخ زاید به هم وصل شده است .

خرید در دبی

خرید در دبی یکی از مهمترین برنامه های هر توریست می باشد . ممکن است با دیدن آن همه فروشگاه و مراکز خرید بزرگ از خود بپرسید : در دبی از کجا خرید کنم؟ ولی جای نگرانی نیست خرید خود را می توانید از مکان هایی مانند مراکز خرید ، بازار ها و فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید . در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  •  دبی مال 

دبی مال یکی از بهترین مکان ها برای انجام خرید و همچنین تفریح می باشد . این مرکز علاوه بر فروشگاه های متعدد از برند های معروف دنیا، تفریحات بسیاری مثل پیست اسکی ، باغ وحش ، سینما ، آکواریوم ، زمین یخی و … را هم در خود جا داده است .در این مکان دیگر لازم نیست که فکر کنید چه چیزی باید بخرید؟ دنیایی از محصولات در جلوی چشم شماست و فرصت خرید ان را دارید .

دبی مال

دبی مال

  • بازار های دبی

یکی دیگر از راه های خرید در دبی رفتن به بازار دبی می باشد . این بازارها بسیار مفرح بوده و اکثر افراد با خانواده به این بازار می آیند .

برای مثال تعدادی از این بازار های دبی  را در زیر بیان می کنیم.

    • بازار خرچنگ
    • بازار طلوع آفتاب
    • بازار کشاورز تراس

تفریحات دبی

شا ید از خود بپرسید چرا تور به دبی به این اندازه طرفدار دارد  . شهر دبی گرچه دارای آب و هوای  گرم و خشک است ولی امکانات تفریحی و رفاحی که در این شهر گرد آوری شده به گونه ای است که شما فراموش میکنید که در یک شهر کویری هستید . تفریحات دبی از سافاری و شتر سواری در بیابان گرفته تا آکواریوم و پیست اسکی همه و همه در این شهر وجود دارد .برخی از مکان های تفریحی را در ادامه بررسی می کنیم .

  • پارک های آبی دبی

والید وادی

والید وادیپارک های آبی هر همه کشورها توریست های زیادی را به خود جلب می کنند . پارک های آبی دبی دارای امکانات فراوانی بوده و یکی از جاذبه های گردشگری تلقی می شوند .برخی از مهمترین پارک های آبی دبی به شرخ زیر است.

  • پارک آبی اسپلش ان پارتی
  • پارک آبی وایلد وادی در دبی
  • پارک آبی آتلانتیس دبی
  • پارک آبی واندر لند دبی
  • پارک آبی آیس لند دبی

دیسکو های دبی

دیسکو

دیسکوهای شبانه دبی بسیاری از افراد را به این شهر می کشاند . در این دیسکو ها انواع مشروبات و نوشیدنی ها سرو می شود . اگر دنبال جایی پر از هیجان و رقص و آواز هستید حتما به این کلاب ها سر بزنید.  دبی در شب بسیار زیباست و شهر شب زنده دارهاست .نام تعدادی از آنها را در زیر بیان می کنیم.

  • دیسکو  WHITE دبی
  • کلاب شبانه  Cirque Le Soir
  • دیسکو Billionaire Mansion 
  • کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

گشت و گذار در پارک های دبی

پارک های دبی

کشور دبی برخلاف آب و هوای خشکی که دارد و البته با صرف هزینه بسیار پارک های متعددی را برای مردم ساخته است و توریست ها هم از این پارک ها نهایت استفاده را می کنند . برخی از پارک های دبی را در زیر نام می بریم .

  • پارک ساحلی المزار
  • پارک خور دبی
  • پارک و دریاچه عشق
  • جی ال تی پارک در دبی
  • پارک رابیل دبی پارک

عکاسی در مکان های زیبای دبی

قطعا عکاسی در مسافرت ها و در کنار جاذبه های گردشگری یکی از کارهای همیشگی توریست ها می باشد. عکس از دبی نیز از این امر مستثنی نیست . در دبی برخی از باغ ها و پارک ها به قدری زیبا طراحی شده اند که هر کسی آرزوی عکس گرفتن در آنجارا دارد .

اگر دبی در نوروز را تجربه کرده باشید علاوه بر مکان های مشهور آن  قطعا از باغ میراکل بازدید کرده اید و یا پارک زعبیل که هر کدام دارای زیبایی های چشم نوازی هستند که می توانید دیدنی ترین عکس های دبی را در آن تهیه نمایید .

مطالبی که دیگران دوست دارند